Dime ir Kanādas skeitborda uzņēmums, kas dibināts 2005. gadā un atrodas Monreālā. Kopš tā dibināšanas Dime no nelielas draugu grupas ir kļuvis par vienu no vadošajiem skeitborda zīmoliem pasaulē. Tas ir pazīstams ar saviem humoristiskajiem skeitiem, skeitveikala vadīšanu, apģērbu un aksesuāru kolekciju veidošanu un, pats galvenais, ar Dime Glory Challenge - unikālām skeitēšanas sacensībām, kurās galvenā uzmanība tiek pievērsta jautrībai un izklaidei, nevis tradicionālajam sacensību formātam. Tas viss pasvītro viņu moto "vispirms humors, pēc tam slidošana". Dime ir pazīstams ar to, ka ir tīrs un jautrs, un tas pilnībā atbalsta skeitborda subkultūru, taču ir arī plaši pazīstams un pievilcīgs. Šis zīmols tiek uzskatīts par vienkāršu, viegli saprotamu, nepretenciozu, taču novatorisku un unikālu. Konkurējošajā skeitborda zīmolu vidē tas daudz pasaka par to statusu. Dime dibinātāji ir Antuāns Aselēns (Antoine Asselin), Filips Lavoī (Philippe Lavoie), Bobs Lasals (Bob Lasalle), Hugo Baleks (Hugo Balek), Šarls Rivārs (Charles Rivard), Ēriks Rēdls (Eric Riedl) un Aleksis Lakroī (Alexis Lacroix). Vincent Tsang vēlāk pievienojās kā mākslinieciskais direktors un mārketinga vadītājs. Galvenais mērķis bija radīt lieliskus skeitinga video, kuros tiktu parādīti Monreālas skeitborda skeči, taču drīz vien Dime kļuva par fenomenu, kas pazīstams arī ārpus skeitotāju kopienas, pateicoties tādām personībām kā Virgil Abloh, Kaytranada un Lily Rose Depp.
Rādīt visus DIME produktus