Iepirkšanās

Prasības

Vai saņēmāt bojātas preces? Atgrieziet tās ar pareizi aizpildītu sūdzības veidlapu, kuru varat lejupielādēt zemāk. Vienkārši izpildiet šos soļus veiksmīgai sūdzībai:

Prasības procedūra

  1. Jūsu pienākums ir iesniegt preces pretenzijai tīras, bez jebkādiem piemaisījumiem un dezinficētas.
  2. Lūdzu, iesaiņojiet preces, lai tās netiktu sabojātas pārvadāšanas laikā. Vislabāk būtu izmantot kastīti (tai nav jābūt oriģinālajai). Lūdzu, pievienojiet rēķina kopiju un aizpildītu pretenzijas veidlapu, ko var lejupielādēt šeit:

    Pieprasījuma veidlapa

  3. Nosūtiet iepakotās preces uz mūsu adresi vai iegūstiet bezmaksas atgriešanas etiķeti ŠEIT. Ir nepieciešams iekļaut atgriešanas veidlapu sūtījumā.
    Svarīgs paziņojums
    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu sistēmā tiek rādīti ASV izmēri, tāpēc pasūtījuma apstiprinājumā un rēķinā redzamais izmērs ir ASV izmērs. Nike politikas dēļ mēs nesūtām Nike un Jordan produktus ārpus Eiropas Savienības. Izņēmums ir Šveice un Apvienotā Karaliste. Ja jūsu piegādes valsts iekasē muitas vai ievedmuitu, jums būs jāmaksā šie maksājumi. Diemžēl mēs nevaram tās kontrolēt un nevaram jūs informēt par to, kādas tās būs. Muitas politika dažādās valstīs atšķiras, tāpēc, ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar vietējo muitas iestādi, lai iegūtu vairāk informācijas.
    • Mēs iesakām nosūtīt pasūtījumu ar izsekošanas un apdrošināšanas sistēmu. Saglabājiet pasta kvīti.
  4. Tiklīdz mēs saņemam pretenzijas preces mūsu noliktavā, sākas 30 dienu pretenzijas periods (pēc iepriekšējas vienošanās var būt ilgāks). Par visiem svarīgākajiem jaunumiem jūs informēsim pa e-pastu vai tālruni.

Atgriešanas politika

  1. Preces ir jānosūta atpakaļ nekavējoties, tūlīt pēc defekta atklāšanas. Nepārtraukta apavu valkāšana var palielināt to bojājumus, un tas var būt iemesls, lai mēs atteiktu jūsu pretenziju.
  2. Garantijas termiņš visām precēm ir 24 mēneši, sākot no piegādes datuma.
  3. Garantijas termiņu nevajadzētu sajaukt ar preču ilgmūžību. Izturība ir preču spēja izturēt nodilumu, nolietojumu un bojāšanos, ja tās tiek pareizi lietotas un koptas, ņemot vērā to mērķi, īpašības un valkāšanas biežuma atšķirības.
  4. Ja pircējs saņem preci, kas neatbilst tīmekļa vietnē sniegtajam aprakstam vai kurai ir kādi trūkumi, viņam/viņai nekavējoties (līdz 5 dienām pēc preces saņemšanas) jāinformē pārdevējs par problēmu, izmantojot e-pastu vai tālruni.
  5. Ja pircējs saņem bojātu vai bojātu preci, viņam ir tiesības iesniegt pretenziju pārdevējam.
  6. Ar defektu saprot preču īpašību izmaiņas, ko izraisījusi nepiemērota vai nekvalitatīva materiāla izmantošana, ražošanas procesa pārkāpums vai nepiemērots konstrukcijas risinājums.
  7. Preču īpašību izmaiņas garantijas laikā netiek uzskatītas par defektu, ja tās radušās neatbilstošas valkāšanas, nepietiekamas vai nepietiekamas kopšanas, dabisku materiālu izmaiņu, pircēja vai trešās personas izraisītu bojājumu un/vai jebkādas citas nepareizas iejaukšanās dēļ.
  8. Pretenzija tiek uzskatīta par pareizi iesniegtu, ja atgrieztās preces ir pilnīgas un higiēnas prasības nav pārkāptas. Pircēja pienākums ir atgriezt preces tīras un bez higiēnas trūkumiem. Uzņēmumam Footshop a.s., kas vada e-veikalu www.footshop.lv/lv, ir tiesības atteikt pretenziju, ja atgrieztās preces neatbilst vispārējās higiēnas principiem (pamatojoties uz Čehijas Republikas tiesību aktu kopuma Regulu 91/1984).
  9. Jūsu prasība, ieskaitot vainas novēršanu, tiks izskatīta 30 dienu laikā pēc tās pareizas iesniegšanas. Pamatotos gadījumos pilnvarots darbinieks ar pircēju var vienoties par ilgāku termiņu.
  10. Pircējam ir jānosūta pretenzijas veidlapa kopā ar precēm un rēķina kopiju uz šādu adresi: